Management strategic (în baza întreprinderilor de panificație)
No Thumbnail Available
Date
2012
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
IEFS
Abstract
Monografia reprezinta o analiza de sinteza a abordarilor teoretice ale
conceptelor de management, management strategic si este o cercetare
aplicativa in care este efectuata diagnosticarea strategica in domeniul de
panificatie. In monografie sunt propuse directiile strategice de dezvoltare pentru
fiecare participant la lantul valoric de fabricare a produselor de panificatie
si patiserie; elaborat si argumentat un model de management strategic
concret pentru intreprinderile industriei de panificatie; formulate strategiile
pe termenele mediu si lung pentru intreprinderile de panificatie in baza
matricei de analiza strategica ADL-LC; elaborate modelele Planului anual
de dezvoltare strategica si ale Planului anual de actiuni de implementare a
strategiei; a fost adaptat modelul BSC pentru evaluarea performantelor
strategiilor si controlling-ul strategic in intreprinderile de panificatie;
precum si argumentata eficienta strategiilor propuse prin aplicarea
modelelor economico-matematice.
Description
Bibliogr.: pp. 256-264 (178 titl.).
Keywords
management, management strategic, strategii, intreprinderi de panificatie, lantul valoric, controlling-ul strategic, planul de dezvoltare, diagnosticare strategica
Citation
STRATAN, Alexandru, PERCIUN, Rodica, OLEINIUC, Maria. Management strategic (în baza întreprinderilor de panificație). Chișinău: IEFS, 2012. 310 p. ISBN 978-9975-4326-7-2.