Analize și prognoze economice
Permanent URI for this communityhttps://rses.ince.md/handle/123456789/37
Browse
1 results
Search Results
Item Noua paradigmă a comportamentului consumatorilor în perioada pandemiei COVID-19(Editura ASEM, 2021) Gutium, Tatiana; Ciobanu, MihailPandemia COVID-19 a perturbat economiile, sistemul alimentar și comportamentul consumatorilor. Pentru a ieși din criza cauzata de SARS-CoV-2, cu pierderi minime, este foarte important sa cunoaștem modul in care se schimba atat comportamentul producatorilor, cat și al consumatorilor. In studiul dat, este efectuata analiza impactului pandemiei asupra modificarii regimurilor alimentare ale consumatorilor, preferințelor și tendințelor de consum in baza sondajului de opinii. Scopul cercetarii consta in identificarea unei noi paradigm a comportamentului consumatorilor in Republica Moldova. Rezultatele cercetarii au aratat ca a avut loc modificarea paradigmei comportamentului consumatorilor, care au trecut la un consum mai sanatos și a fost inregistrat un trend ascendent al procurarilor on-line.