Ghiduri metodice
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Ghiduri metodice by Subject "management comercial"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Management comercial : Culegere de probleme, teste, studii de caz(INCE, 2021) Perciun, Rodica; Oleiniuc, Maria; Garbuz, VeronicaCulegere de probleme, teste, studii de caz la cursul universitar „Management comercial a fost scrisa de autori cu scopul de a asigura un instrumentar practic pentru toți cei care sunt interesați de particularitațile activitații comerciale desfașurate de intreprinderi pe piețele locale, naționale și internaționale. Deși aparent sunt simple, relațiile comerciale sunt de cele mai dese ori deosebit de complexe, iata de ce abordarea problemelor de management commercial a fost divizata in patru compartimente, fiind o completare a aspectelor teoretice descrise in manualul intitulat „Management comercial” elaborat de autorii nominalizați.Item Management comercial : Curs universitar(INCE, 2021) Perciun, Rodica; Savga, Larisa; Oleiniuc, Maria; Garbuz, VeronicaStrategiile naționale au drept obiective de baza: creșterea economica, dezvoltarea antreprenoriatului, dinamizarea relatiilor economice externe, asigurarea bunatații sociale și creșterea nivelului de trai a populației. In acest context, un factor de mare importanta in realizarea cu succes a acestora il constituie asigurarea unui management eficient in cadrul tuturor ramurilor economiei nationale, dar in special in domeniului activitații comerciale și de prestare de servicii. Activitatea de comerț in Republica Moldova reprezinta o direcție strategica, deoarece la moment ea deține o pondere de peste 20% la formarea PIBului, iar numarul de entitați antrenate in acest domeniu a constituit circa 30 mii in anul 2020. Lucrarea urmarește drept scop analiza și clarificarea diversitații de aspecte, concepte, teorii, tehnici ale managementului comercial, precum și identificarea coordonatelor strategice ce permit firmelor sa-și orienteze demersurile manageriale catre client, aceasta fiind una din principalele cai care asigura competitivitatea unei entitați economice.