Ghiduri metodice
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Ghiduri metodice by Subject "afaceri"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Comunicarea în afaceri : Suport de curs(INCE, 2021) Perciun, RodicaComunicarea reprezinta o componenta esențiala și indispensabila a vieții și activitații omului. Aceasta este prezenta peste tot: in viața cotidiana, in organizațtii, in business, viața sociala. "Totul comunică" - acesta este mottoul, care reflecta cel mai bine impactul pe care il are fenomenul comunicarii asupra existenței umane. Orice ființa umana are aceasta nevoie instinctiva de a comunica. Tocmai de aceea, inca din cele mai stravechi timpuri, oamenii și-au creat diverse limbaje vorbite sau scrise, pentru a putea comunica unii cu alțtii. In afaceri, mai mult ca oricand, comunicarea este importanta pentru atingerea scopurilor și rezultatelor contante. Un om de afaceri sau manager poate avea formulate cele mai bune planuri de afaceri, sa aiba cei mai pregatiți angajati, resursele necesare, dar, daca nu va reuși sa-și exprime eficient intențiile și strategiile, nu se va bucura de succes.