Ghiduri metodice
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Ghiduri metodice by Author "Perciun, Rodica"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
Item Comunicarea în afaceri : Suport de curs(INCE, 2021) Perciun, RodicaComunicarea reprezinta o componenta esențiala și indispensabila a vieții și activitații omului. Aceasta este prezenta peste tot: in viața cotidiana, in organizațtii, in business, viața sociala. "Totul comunică" - acesta este mottoul, care reflecta cel mai bine impactul pe care il are fenomenul comunicarii asupra existenței umane. Orice ființa umana are aceasta nevoie instinctiva de a comunica. Tocmai de aceea, inca din cele mai stravechi timpuri, oamenii și-au creat diverse limbaje vorbite sau scrise, pentru a putea comunica unii cu alțtii. In afaceri, mai mult ca oricand, comunicarea este importanta pentru atingerea scopurilor și rezultatelor contante. Un om de afaceri sau manager poate avea formulate cele mai bune planuri de afaceri, sa aiba cei mai pregatiți angajati, resursele necesare, dar, daca nu va reuși sa-și exprime eficient intențiile și strategiile, nu se va bucura de succes.Item Management comercial : Culegere de probleme, teste, studii de caz(INCE, 2021) Perciun, Rodica; Oleiniuc, Maria; Garbuz, VeronicaCulegere de probleme, teste, studii de caz la cursul universitar „Management comercial a fost scrisa de autori cu scopul de a asigura un instrumentar practic pentru toți cei care sunt interesați de particularitațile activitații comerciale desfașurate de intreprinderi pe piețele locale, naționale și internaționale. Deși aparent sunt simple, relațiile comerciale sunt de cele mai dese ori deosebit de complexe, iata de ce abordarea problemelor de management commercial a fost divizata in patru compartimente, fiind o completare a aspectelor teoretice descrise in manualul intitulat „Management comercial” elaborat de autorii nominalizați.Item Management comercial : Curs universitar(INCE, 2021) Perciun, Rodica; Savga, Larisa; Oleiniuc, Maria; Garbuz, VeronicaStrategiile naționale au drept obiective de baza: creșterea economica, dezvoltarea antreprenoriatului, dinamizarea relatiilor economice externe, asigurarea bunatații sociale și creșterea nivelului de trai a populației. In acest context, un factor de mare importanta in realizarea cu succes a acestora il constituie asigurarea unui management eficient in cadrul tuturor ramurilor economiei nationale, dar in special in domeniului activitații comerciale și de prestare de servicii. Activitatea de comerț in Republica Moldova reprezinta o direcție strategica, deoarece la moment ea deține o pondere de peste 20% la formarea PIBului, iar numarul de entitați antrenate in acest domeniu a constituit circa 30 mii in anul 2020. Lucrarea urmarește drept scop analiza și clarificarea diversitații de aspecte, concepte, teorii, tehnici ale managementului comercial, precum și identificarea coordonatelor strategice ce permit firmelor sa-și orienteze demersurile manageriale catre client, aceasta fiind una din principalele cai care asigura competitivitatea unei entitați economice.Item Modele de afaceri circulare(INCE, 2022) Perciun, Rodica; Timofei, Olga; Ungur, Cristina; Gribincea, Corina; Savga, Larisa; Perciun, Iulia; Tirigan, SergiuÎn acest ghid informativ este realizată o descriere a modelelor de afaceri circulare, sunt identificate bunele practici internaționale, precum și soluțiile inteligente existente, în organizarea modelelor de afaceri circulare în Republica Moldova.