2012
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2012 by Author "Szakács, Zs"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Caracteristicile de consum ale produselor din carne de marcă în Ungaria – abordarea din punct de vedere al lantului valoric(IEFS, 2012) Szakács, Zs; Guth, L.; Vasa, L.Marca si problemele sale strategice, ambele fiind teoretic clasate in arii separate, reprezinta o parte decisiva in comportamentul consumatorului si in comunicarea de marketing, fapt ce dezvaluie o relatie interesanta. Utilizind cercetarile noastre anterioare, abordam acele baze care fot fi punctul de pornire pentru "constructie" si cu ajutorul acestuia, poate fi estimata valoarea adaugata a brandingului. incepind cu un impact major asupra ofertei, au fost investigate consumurile. Pe parcursul ultimilor 25 de ani de schimbari socio-economice, s-au simtit efecte sporite in productia de carne, procesarea si consumul. Cu standarde adecvate, informatii, supraveghere din partea unei surse de incredere, utilizatorul sau consumatorul primesc un produs de o calitate inalta (in zonele rurale, de obicei se consuma propriul produs sau sau se procura de la piata de la un vinzator bine-cunoscut). Produsele straine sau de origine necunoscuta: aici exista cel mai mare risc, deoarece in multe hipermarket-uri, sau centre comerciale mari se intimpla mai multe abuzuri, re-etichetari, nu este furnizata informatia necesara. Valorile s-au schimbat in ultimul deceniu si foarte des au dus la tendinte nutritive contradictorii si discordante, care au afectat categoriile de valori ce joaca un rol decisiv in comportamentul consumatorului. Consideratiile etice si de sanatate, timpul si placerea sunt printre cele mai importante valori.