Stratan, AlexandruPerciun, RodicaOleiniuc, Maria2022-03-232022-03-232012STRATAN, Alexandru, PERCIUN, Rodica, OLEINIUC, Maria. Management strategic (în baza întreprinderilor de panificație). Chișinău: IEFS, 2012. 310 p. ISBN 978-9975-4326-7-2.978-9975-4326-7-2https://rses.ince.md/handle/123456789/1495Bibliogr.: pp. 256-264 (178 titl.).Monografia reprezinta o analiza de sinteza a abordarilor teoretice ale conceptelor de management, management strategic si este o cercetare aplicativa in care este efectuata diagnosticarea strategica in domeniul de panificatie. In monografie sunt propuse directiile strategice de dezvoltare pentru fiecare participant la lantul valoric de fabricare a produselor de panificatie si patiserie; elaborat si argumentat un model de management strategic concret pentru intreprinderile industriei de panificatie; formulate strategiile pe termenele mediu si lung pentru intreprinderile de panificatie in baza matricei de analiza strategica ADL-LC; elaborate modelele Planului anual de dezvoltare strategica si ale Planului anual de actiuni de implementare a strategiei; a fost adaptat modelul BSC pentru evaluarea performantelor strategiilor si controlling-ul strategic in intreprinderile de panificatie; precum si argumentata eficienta strategiilor propuse prin aplicarea modelelor economico-matematice.othermanagementmanagement strategicstrategiiintreprinderi de panificatielantul valoriccontrolling-ul strategicplanul de dezvoltarediagnosticare strategicaManagement strategic (în baza întreprinderilor de panificație)Book