Margarint, Tatiana2022-01-122022-01-122020MĂRGĂRINT, Tatiana. Studiile online în contextul pandemiei COVID-19: cazul învățământului general. In: Implicațiile economice și sociale ale pandemiei COVID-19: analize, prognoze și strategii de atenuare a consecințelor = Economic and social implications of the COVID-19 pandemic: analysis, forecasts and consequences mitigation strategies: teze ale conferinței științifice internaționale, 23 octombrie 2020, Chișinău. Chișinău, 2020, pp. 294 - 295. ISBN 978-9975-3463-3-7.978-9975-3463-3-7https://ince.md/ro/1318-international-scientific-conference-economic-and-social-implications-of-the-covid-19-pandemic-analysis-forecasts-and-consequences-mitigation-strategies.htmlhttps://rses.ince.md/handle/123456789/1409Referinţe bibliografice: p. 295 (2 titl.). JEL Clasification: D83, I2, I23, L86.In cadrul studiului calitativ realizat invațamantul la distanța a fost apreciat de catre primari, asistenți sociali, parinți ca avand o calitate redusa din cauza: mijloacelor tehnice necorespunzatoare deținute de cadre didactice, elevi, parinți; absența conexiunii la internet; nivelului scazut de stapanire a competențelor digitale de cadrele didactice, elevi, parinți etc.otherinvațamant generalpandemiefamilieelevistudii onlineCOVID-19Studiile online în contextul pandemiei COVID-19: cazul învățământului generalArticle