Ciobanu, Ghenadie2024-03-132024-03-132012CIOBANU, Ghenadie. Metodologia dimensiunii financiar-monetare a întreprinderilor în actualele condiții ale crizei financiare mondiale. In: Economic growth in conditions of globalization = Creşterea economică în condiţiile globalizării : international scientific and practical conference, VII-th edition, october 18-19, 2012, Chisinau. Chisinau: IEFS, 2012, vol. III, pp. 265-270. ISBN 978-9975-4381-1-7.978-9975-4381-1-7https://rses.ince.md/handle/123456789/2375Text: lb. rom. Abstrac: lb. rom. Referinţe bibliografice : p. 270 (11 titl.).În urma revoltelor de pe pieţele bursiere şi de pe pieţele financiare în ansamblu, sau extins problemele şi asupra altor ramuri din economiile naţionale. Una din problemele existente este situaţia social-economică şi financiar-monetară a întreprinderilor. Pentru a nu inrăutăţi condiţiile de dezvoltare a afacerilor, de dezvoltare a managementului, se solicita dezvoltarea afacerilor pentru a crea o platformă largă pentru o rapidă interacţiune dintre guvern şi mediul de afaceri. Pe timp de criză, situaţiile sunt schimbătoare. Piaţa poate fi privită ca obiectiv prioritar, dar şi cu existenţa multiplelor motive. Prin urmare, este necesar să obţinem informaţii cu privire la o gamă largă de indicatori în timp real. Este necesar să fie analizate cu atenţie frecvenţa obţinută de informaţii interne, financiare şi economice. În acest caz, criteriul principal ar trebui să fie analiza abaterilor de la bilanţul aprobat pentru perioada respectivă şi programul de producţie al companiei.romdimensiuni financiar-monetarecriza financiarainformatieenergieintreprinderiMetodologia dimensiunii financiar-monetare a întreprinderilor în actualele condiții ale crizei financiare mondialeArticle